Jak Sprzedawać?

1. Umieść ofertę swoich produktów w serwisie przechodząc do „Panelu Sprzedawcy -> Twoje Produkty -> Szablony Produktów”.

2. Możesz skorzystać z szablonów produktów zamieszczonych przez innych Sprzedawców - edytując szablon uzupełniasz dane takie jak cena produktu, dostępne metody wysyłki oraz ilość, a następnie zapisujesz szablon, jeśli sprzedaż produktu chcesz rozpocząć za jakiś czas lub od razu rozpoczynasz sprzedaż produktu.

3. Możesz też utworzyć własny szablon klikając „Dodaj szablon” - szablon najpierw zostanie wysłany do Administratora, a po jego akceptacji będzie dostępny dla wszystkich użytkowników serwisu. Każdy z użytkowników serwisu będzie mógł skorzystać z szablonu uzupełniając go o indywidualne dane takie jak cena, metody wysyłki, czas dostawy, dostępna ilość.

4. Produkty, które sprzedasz, będą widoczne w „Panelu Sprzedawcy -> Twoje Produkty -> Sprzedane”. Kliknij przycisk „Obsługa zamówienia” aby dokończyć realizację transakcji i zaznaczyć status poszczególnych produktów zamówienia.

5. Zaznaczając aktualny status produktów zamówienia na bieżąco informujesz Kupującego o tym, jak przebiega transakcja.

Zamówienie może mieć status „częściowo wysłane”, gdy przynajmniej jeden z zakupionych przedmiotów został wysłany lub „zakończone”, gdy wszystkie przedmioty zostały wysłane.

Poszczególne produkty zamówienia mogą mieć statusy: nowe, potwierdzone, odrzucone, spakowane, wysłane. Status całego zamówienia zmienia się automatycznie gdy zmieniasz status poszczególnych produktów tego zamówienia.

Z chwilą oznaczenia jakiegoś produktu wchodzącego w skład zamówienia jako „wysłane” zamówienie tego produktu traktowane jest jak zrealizowane, bez możliwości ponownej zmiany statusu. Po wysyłce oczekuj więc oceny transakcji przez Kupującego.

6. Jako Sprzedawca możesz również składać swoje oferty za zapytania pojawiające się w serwisie.

Jeśli Kupujący nie znalazł interesującego go przedmiotu w aktualnej ofercie Sprzedawców lub jeśli jego przedmiot musi być wykonany na zamówienie (np. w oparciu o rysunek techniczny), może złożyć zapytanie na ten produkt.

Zapytania widoczne są w części „Ostatnie zapytania” widocznej na stronie głównej serwisu.


7. Po złożeniu oferty oczekuj informacji dotyczącej rozstrzygnięcia zapytania. Kupujący ma 5 dni od zakończenia zapytania na wybranie zwycięskiej oferty. Zwycięską ofertę może też wybrać przed upływem ważności zapytania - wtedy zapytanie automatycznie przestanie być aktywne.

8. Jeśli Twoja oferta zostanie wybrana, zamówiony produkt pojawi się w „Panel Sprzedawcy -> Twoje Produkty -> Sprzedane” i dalej procedura wygląda tak jak w przypadku sprzedaży produktu dostępnego w ofercie głównej serwisu - kliknij więc przycisk „Obsługa zamówienia” aby dokończyć realizację transakcji i zaznaczyć status poszczególnych produktów zamówienia.

9. Klikając w interesującą Cię kategorię możesz przeglądać wszystkie zapytania dodane przez Kupujących.

Możesz też otrzymywać powiadomienia o pojawiających się nowych zapytaniach - przechodząc do panelu „Moje konto -> Powiadomienia” możesz zaznaczyć kategorie, które Cię interesują.

10. Wystawianie produktów na sprzedaż oraz składanie ofert na zapytania są całkowicie darmowe. Jako Sprzedający nie ponosisz żadnych kosztów związanych z pośrednictwem w sprzedaży przez serwis MRO-wisko.pl, jeśli transakcja nie zostanie zrealizowana, czyli jeśli nie sprzedasz żadnego produktu, albo jeśli Twoja oferta nie zostanie wybrana jako zwycięska w zapytaniu. Pokrywasz jedynie koszty prowizji od zrealizowanych transakcji. Wysokość prowizji określa regulamin serwisu, a faktura z miesięcznym zestawieniem prowizji za sprzedaż wystawiana jest każdego 1 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni.