Jak Kupować?

1. Znajdź interesujący Cię przedmiot korzystając z ikon kategorii i wyszukiwarki na stronie głównej serwisu.

2. Po zapoznaniu się z dostępnymi ofertami wybierz jedną z nich klikając przycisk „Dodaj do koszyka”. Aby dokonać zakupu musisz być zalogowany, musisz więc posiadać konto w serwisie.

3. Po dodaniu produktu do koszyka możesz kontynuować zakupy wyszukując kolejne produkty lub przejść do koszyka widocznego w górnym pasku serwisu, żeby dokończyć transakcję.

4. Wypełnij listę zamówienia i sposób dostawy wybranych produktów.


5. Uzupełnij dane do faktury oraz do wysyłki - formularz domyślnie wypełniony jest danymi podanymi przy rejestracji konta w serwisie, możesz je jednak zmienić za każdym razem, kiedy dokonujesz zakupu.

6. Po potwierdzeniu zakupu oczekuj kontaktu ze strony Sprzedającego.

7. Status realizacji zamówienia możesz obserwować w zakładce „Moje konto -> Historia zamówień”.

Zamówienie może mieć status „częściowo wysłane”, gdy przynajmniej jeden z zakupionych przedmiotów został wysłany lub „zakończone”, gdy wszystkie przedmioty zostały wysłane.

Poszczególne produkty zamówienia mogą mieć statusy: nowe, potwierdzone, odrzucone, spakowane, wysłane. Status zamówienia zmienia się automatycznie po zmianie statusu poszczególnych produktów zamówienia przez Sprzedawców.

O zmianie statusu zamówienia będziesz informowany mailowo.

8. Po zakończonej transakcji wystaw Sprzedawcy ocenę klikając w „Podgląd zamówienia -> Akcja -> Ocena sprzedawcy”.

9. Jeśli nie znalazłeś interesującego Cię przedmiotu w aktualnej ofercie Sprzedawców lub jeśli Twój przedmiot musi być wykonany na zamówienie (np. w oparciu o rysunek techniczny), zapytaj o niego klikając przycisk „Złóż zapytanie” widoczny na ekranie

lub przechodząc do zakładki „Złóż zapotrzebowanie” w menu widocznym w górnym pasku serwisu.

10. Twoje zapytanie widoczne będzie w części „Ostatnie zapytania” widocznej na stronie głównej serwisu.

11. Oczekuj ofert od Sprzedawców w odpowiedzi na Twoje zapytanie. Oferty możesz przeglądać przechodząc do „Panelu sprzedawcy”, a następnie do zakładki „Zapytania -> Moje zapytania”.

12. Po upływie czasu wyznaczonego na składanie ofert przez Sprzedawców masz 5 dni na wybór zwycięskiej oferty. Możesz również wybrać ofertę przed upływem czasu składania ofert - Twoje zapytanie automatycznie przestanie być aktywne.

Wybierając zwycięską ofertę dokonujesz zakupu i zamawiany przez Ciebie produkt pojawia się w Twojej „Historii zamówień” ze statusem „z zamówienia”.

Dalej procedura wygląda tak jak w przypadku zakupu produktu dostępnego w ofercie głównej serwisu - oczekuj więc kontaktu ze strony Sprzedającego (właściciela zwycięskiej oferty).

13. Klikając w interesującą Cię kategorię możesz przeglądać wszystkie zapytania dodane przez Kupujących.

Możesz też otrzymywać powiadomienia o pojawiających się nowych zapytaniach - przechodząc do panelu „Moje konto -> Powiadomienia” możesz zaznaczyć kategorie, które Cię interesują.

14. Zakup produktów w serwisie oraz ich zamawianie są całkowicie darmowe. Jako Kupujący nie ponosisz żadnych kosztów związanych z obsługą zamówienia przez serwis MRO-wisko.pl. Pokrywasz jedynie koszty widoczne w ofertach zamieszczanych przez Sprzedawców - koszt produktu lub jego wykonania i ewentualne koszty przesyłki.